У мене підключений тариф prime, сьогодні при перегляді тв навіть на одному пристрої висвічується напис " перевищення ліміт екранів". Перезавантаження додатку не допомагає
Якщо впевнені, що авторизація не здійснювалася більше ніж на 5 екранів (рахуються саме екрани, а не пристрої, якщо на телефоні запустити додаток та веб-версію, то це вже 2 екрани), то виникати дана помилка може ще в тому разі якщо провайдером Вам надається не статична, а динамічна ІР-адреса, або ж некоректно налаштована Вашим провайдером технологія NAT. Внаслідок чого запит на авторизацію відбувається з однієї ІР адреси, а запит на відеопотік з іншої ІР адреси. Для коректної роботи сервісу необхідна статична ІР-адреса. Радимо звернутися до свого провайдера для отримання статичної ІР-адреси, або ж подайте заявку, щоб Ваш провайдер налаштував NAT таким чином, щоб всі запити від Вас до нашого сервісу відбувалися з однієї і тієї ж ІР адреси.
Вітаємо.
Якщо впевнені, що авторизація не здійснювалася більше ніж на 5 екранів (рахуються саме екрани, а не пристрої, якщо на телефоні запустити додаток та веб-версію, то це вже 2 екрани), то виникати дана помилка може ще в тому разі якщо провайдером Вам надається не статична, а динамічна ІР-адреса, або ж некоректно налаштована Вашим провайдером технологія NAT. Внаслідок чого запит на авторизацію відбувається з однієї ІР адреси, а запит на відеопотік з іншої ІР адреси. Для коректної роботи сервісу необхідна статична ІР-адреса. Радимо звернутися до свого провайдера для отримання статичної ІР-адреси, або ж подайте заявку, щоб Ваш провайдер налаштував NAT таким чином, щоб всі запити від Вас до нашого сервісу відбувалися з однієї і тієї ж ІР адреси.
Коментувати
Коментарі на даній сторінці заблоковані!